Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
B-Shaw+Jonah Owen montage Tech9
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Aleeex" data-source="post: 447880" data-attributes="member: 60773"><p>bradshaw är stil enligt mig. eero har stil han med men inte lika "cool stil" men ändå galen åkare. det förmedlar inte samma känsla som när bradshaw visar allt man kan göra med brädan. att det dels ser sjukt roligt ut är det som är det viktiga med snowboard:P bradshaw är tom wallisch/brogan fast på snowboard, det gäller även goontown och andra technines. </p><p></p><p>shaun white har enligt många grym stil men det ser ändå galet fult ut enligt mig när han snurrar mycket med mute/indy, kolla i piture this det är inte snyggt tycker jag.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Aleeex, post: 447880, member: 60773"] bradshaw är stil enligt mig. eero har stil han med men inte lika "cool stil" men ändå galen åkare. det förmedlar inte samma känsla som när bradshaw visar allt man kan göra med brädan. att det dels ser sjukt roligt ut är det som är det viktiga med snowboard:P bradshaw är tom wallisch/brogan fast på snowboard, det gäller även goontown och andra technines. shaun white har enligt många grym stil men det ser ändå galet fult ut enligt mig när han snurrar mycket med mute/indy, kolla i piture this det är inte snyggt tycker jag. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
B-Shaw+Jonah Owen montage Tech9
Tillbaka
Topp