Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
B-sponsring, hur mycket rabatt får man igentligen?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="svveet" data-source="post: 982391" data-attributes="member: 48225"><p>Hade jag haft ett företag som sponsrade dig så hade jag ju velat att du skulle ställa upp i alla tävlingar i lokala backen vinna allt och fronta mina produkter.</p><p></p><p>Sponsring handlar ju om företagets vinning på dina prestationer. Vist det kanske blir lite rabaterade gejer kanske lite gratis också men det hela handlar ju om att företaget vill känna mer pengar och du blir ett ansikte utåt och då vill de att du skall synas så mycket som möjligt.</p><p></p><p>Har inga sponsorer själv men har vänner som har och har haft dock i motorcross och enduro.</p><p>A-spons</p><p>Speciella tröjor och kepsar dag innan tävling för media. </p><p>Speciella kläder för tävling.</p><p>Speciella kläder innan/efter tävling</p><p>Regler om hur hojjen skall frontars</p><p>Regler om hur hojen inte får står i depå</p><p>mm...</p><p>Böter om man inte deltar i bokad tävling eller som man har kommit överens om.</p><p></p><p>B-spons</p><p>Krav på nya däck till varje tävling. </p><p>Krav på extra hoj</p><p>Krav på extra utrustning</p><p>Allt måste fungera till tävling.</p><p>Det mesta rabatterat men ändå så blir det dyrt då man måste hålla en viss nivå.</p><p>Ställa upp i så många tävlingar som möjligt.</p><p></p><p></p><p></p><p>Sen får det ju inte enbart handla om att vara sponsrad man åker/tävlar för att det är kul eller? </p><p>Tror ju inte att mina B-sponsrade polare hade tävlat mindre om de inte hade haft rabatter utan det är bara ett plus som gör att de inte behöver jobbaöver varje dag för att kunna tävla på helgen.</p><p></p><p>Det finns ju en kanon bra artikel om det här på freeride.se</p><p><a href="https://www.freeride.se/content/6716/" target="_blank">Länk</a></p><p></p><p>Lycka till.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="svveet, post: 982391, member: 48225"] Hade jag haft ett företag som sponsrade dig så hade jag ju velat att du skulle ställa upp i alla tävlingar i lokala backen vinna allt och fronta mina produkter. Sponsring handlar ju om företagets vinning på dina prestationer. Vist det kanske blir lite rabaterade gejer kanske lite gratis också men det hela handlar ju om att företaget vill känna mer pengar och du blir ett ansikte utåt och då vill de att du skall synas så mycket som möjligt. Har inga sponsorer själv men har vänner som har och har haft dock i motorcross och enduro. A-spons Speciella tröjor och kepsar dag innan tävling för media. Speciella kläder för tävling. Speciella kläder innan/efter tävling Regler om hur hojjen skall frontars Regler om hur hojen inte får står i depå mm... Böter om man inte deltar i bokad tävling eller som man har kommit överens om. B-spons Krav på nya däck till varje tävling. Krav på extra hoj Krav på extra utrustning Allt måste fungera till tävling. Det mesta rabatterat men ändå så blir det dyrt då man måste hålla en viss nivå. Ställa upp i så många tävlingar som möjligt. Sen får det ju inte enbart handla om att vara sponsrad man åker/tävlar för att det är kul eller? Tror ju inte att mina B-sponsrade polare hade tävlat mindre om de inte hade haft rabatter utan det är bara ett plus som gör att de inte behöver jobbaöver varje dag för att kunna tävla på helgen. Det finns ju en kanon bra artikel om det här på freeride.se [url=https://www.freeride.se/content/6716/]Länk[/url] Lycka till. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
B-sponsring, hur mycket rabatt får man igentligen?
Tillbaka
Topp