b2 eller pro-model??

Nitrams

Ny medlem
b2 eller pro-model??
jag vet inte viken pjäxa jag ska köpa..
är det någon som vet vilken som är skönast av bandit b2 lr salomon pro-model lr om det finns någon annan pjäxa som är ännu skönare än dom. Jag hoppar nestan hela tiden, ska man ha mjuka lr hårda pjäxor då för att inte få ont i benhinnorna som jag jämt får??

b2 eller pro-model??
b2:or ska du ha =) ska hitta ett par åt dig på jobbet imorrn =) men om du har problem emd benhinnorna ska du fixa 2 "benskydd" ungefär som fotbollsbenskydd. men dom ska vara gjutna efter dina bens former. då fördelar sig trycket... Gå till en idrottsterapeut. Han fixar dom åt dig!

b2 eller pro-model??
Skulle nog säga att Pro-Model är strået vassare. Dels för att den har ett styvare chassi och ett tajtare skal än B2:an. Pro-Model är byggd på Course(tävlings)skalet som Salomon har, och med samma innersko. Den hittills bästa CF som jag provat och som funkat bäst. Gör att den fungerar riktigt bra även om du inte bara kommer hoppa runt med dem. Tycker inte att dom e för hårda, men det är mycket inviduellet. Vad har du för storlek?? Har ett par nya 27.0 som du kan få för 2000:-
Prova båda men jag tycker att mina PM varit helt underbara!
Lycka till!
// Danne

Tillbaka
Topp