Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Back Country skidor för en säsong i Verbier?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Sonite" data-source="post: 575803" data-attributes="member: 87020"><p>Lånar tråden lite..</p><p></p><p>Jag har bestämmt mig för att nya Gotama är den skidan som kommer inhandlas snart. Enda kvarstående frågan är egenltigen längden. Jag själv är 189cm/75kg. Det lutar faktiskt åt 186cm längden, har samma längd nu på ett par andra skidor och den känns väldigt bra, nästa längd är 194 och jag vill egentligen inte ha längre än mina skidor nu. DOCK så är ju gotaman twintip och med rockerprofil så jag undrar hur långa dom EGENTLIGEN är, någon som vet?</p><p></p><p>Vad tror ni, blir 186cm bra åt mig? Vet att många kommer skriva att skidorna ska vara längre än mig själv men de vill inte jag. Så jag undrar egentligen bara hur långa Verkliga längderna på gotama med sina twintips blir..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Sonite, post: 575803, member: 87020"] Lånar tråden lite.. Jag har bestämmt mig för att nya Gotama är den skidan som kommer inhandlas snart. Enda kvarstående frågan är egenltigen längden. Jag själv är 189cm/75kg. Det lutar faktiskt åt 186cm längden, har samma längd nu på ett par andra skidor och den känns väldigt bra, nästa längd är 194 och jag vill egentligen inte ha längre än mina skidor nu. DOCK så är ju gotaman twintip och med rockerprofil så jag undrar hur långa dom EGENTLIGEN är, någon som vet? Vad tror ni, blir 186cm bra åt mig? Vet att många kommer skriva att skidorna ska vara längre än mig själv men de vill inte jag. Så jag undrar egentligen bara hur långa Verkliga längderna på gotama med sina twintips blir.. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Back Country skidor för en säsong i Verbier?
Tillbaka
Topp