Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Back Country skidor för en säsong i Verbier?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Carled" data-source="post: 576696" data-attributes="member: 46762"><p>Men för helvete, släpp det där nu och gör lite nytta istället, det kommer ändå rensas bort av mods...</p><p></p><p>Mitt tips är som vanligt, precisera mera!</p><p></p><p>Vad mer för skidor tar du med dig, ska du tura något på dem, ska de briljera på de där fantastiska dagarna i Bruson, eller vill du kunna bränna ner baksidan på Fortet utan problem varje dag? Jag har haft jäkligt kul med mina Lotusar i Verpan, och EHP funkar likadant, men folk som kör med de skidorna har en riktig pistskida eller parkskida för vanlig åkning. Alla annan åkning är en rak skida utan större krussiduller jäkligt bra att ha under pjäxorna!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Carled, post: 576696, member: 46762"] Men för helvete, släpp det där nu och gör lite nytta istället, det kommer ändå rensas bort av mods... Mitt tips är som vanligt, precisera mera! Vad mer för skidor tar du med dig, ska du tura något på dem, ska de briljera på de där fantastiska dagarna i Bruson, eller vill du kunna bränna ner baksidan på Fortet utan problem varje dag? Jag har haft jäkligt kul med mina Lotusar i Verpan, och EHP funkar likadant, men folk som kör med de skidorna har en riktig pistskida eller parkskida för vanlig åkning. Alla annan åkning är en rak skida utan större krussiduller jäkligt bra att ha under pjäxorna! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Back Country skidor för en säsong i Verbier?
Tillbaka
Topp