Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Mountainbike
backflip i foam pit =D
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Freddanblip" data-source="post: 580737" data-attributes="member: 63197"><p>Varför ska han ha så lite fart som möjligt? Jag har aldrig hoppat i foampit men överlag så brukar man väl ha lite extra fart när man gör backflip?</p><p></p><p></p><p>onT</p><p>Jag vet inte alls hur hoppet ser ut men jag tror inte att du behöver vara orolig för att bara flyga rakt upp eftersom hoppen oftast är gjorda så att man ska flyga lite framåt och landa mjukt men.. hoppa några gånger så känner du.</p><p></p><p>Hur man gör backflip är svårt att förklara men tänk på att inte kasta dig bakåt för tidigt så du får hoppet i huvudet (vet aldrig om det har hänt men har kompisar som har varit nära när dom har hoppat i branta kickar.).</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Freddanblip, post: 580737, member: 63197"] Varför ska han ha så lite fart som möjligt? Jag har aldrig hoppat i foampit men överlag så brukar man väl ha lite extra fart när man gör backflip? onT Jag vet inte alls hur hoppet ser ut men jag tror inte att du behöver vara orolig för att bara flyga rakt upp eftersom hoppen oftast är gjorda så att man ska flyga lite framåt och landa mjukt men.. hoppa några gånger så känner du. Hur man gör backflip är svårt att förklara men tänk på att inte kasta dig bakåt för tidigt så du får hoppet i huvudet (vet aldrig om det har hänt men har kompisar som har varit nära när dom har hoppat i branta kickar.). [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Mountainbike
backflip i foam pit =D
Tillbaka
Topp