Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Mountainbike
Backflip vadet RESULTAT
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Julben" data-source="post: 536515" data-attributes="member: 74768"><p>aa det e iofs en bra ide med lakejump!</p><p></p><p>men problemet e att "the showdown" är redan imorn så ingen tjuvträning tillåts haha</p><p></p><p>ok, men då blir det bara o skicka antar jag. börjar se volten i huvudet och känna hur jag borde göra. </p><p></p><p>En sista fråga är hur det funkar med farten. det är ganska klen fart till dedär hoppet och har sett en hel del som knappt kommer över kicken. Gör en backflip att man flyger längre eller är det risk för att man kommer kort?</p><p></p><p>Tack för svar gubbs!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Julben, post: 536515, member: 74768"] aa det e iofs en bra ide med lakejump! men problemet e att "the showdown" är redan imorn så ingen tjuvträning tillåts haha ok, men då blir det bara o skicka antar jag. börjar se volten i huvudet och känna hur jag borde göra. En sista fråga är hur det funkar med farten. det är ganska klen fart till dedär hoppet och har sett en hel del som knappt kommer över kicken. Gör en backflip att man flyger längre eller är det risk för att man kommer kort? Tack för svar gubbs! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Mountainbike
Backflip vadet RESULTAT
Tillbaka
Topp