Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Mountainbike
Backflip vadet RESULTAT
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Julben" data-source="post: 536637" data-attributes="member: 74768"><p>RESULTAT!</p><p></p><p>När vi planerade detta vad så kom vi överens om att vi inte skulledra dit några som skulle kolla på, för de blir alltid så jäkla jobbigt när alla står o peppar. när jag kom dit va jag taggad på en helt ostörd sesh där man kan ladda ifred. MEN, nu visade det sig att det ryktet råkat sprida sig så plötsligt stod de 30 pers o skulle heja på. Redan då började laddet tyna</p><p></p><p>Nu skulle vi endå slänga iväg några hopp. Till vår förskräckelse var det ju svårt som fan o bara hoppa rakt. O detta till våra åskådares besvikelse. Efter att vi sketchat runt med raka hopp i nån timme började våra polare o vårt pepp långsamt smyga iväg. Men sen drog jag till med ett förslag. "Fan dudes, ska vi göra så att den första som satsar för 20 spänn av alla som kollar på?</p><p>- jarå, vi kör på de asså, de e värt o se!</p><p></p><p>Sen var det bara o köra. Skippa tänket o bara skicka. </p><p></p><p>Första försöket drog jag i allt vad jag pallade, men när jag kände möjligheten o kasta cykeln tog jag chansen o slängde den när jag vare som högst. Då märkte jag att de va farligt som fan för jag höll på o få den i skallen.</p><p></p><p>Nästa försök belv lite bättre o det förtsatte så de kommande 3 tills det 5e i sista. Då drar jag på o märker att fan nu står jag skiten! MEN då sviker mig cykeln o drar iväg, långsamt ser jag cykeln rulla ifrån mig där jag står på fötterna o tittar. </p><p></p><p>Av nån anledning orkade jag inte köra mer, var ganska nöjd som enda snubbe o försöka + att jag lyckades casha in lite iaf!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Julben, post: 536637, member: 74768"] RESULTAT! När vi planerade detta vad så kom vi överens om att vi inte skulledra dit några som skulle kolla på, för de blir alltid så jäkla jobbigt när alla står o peppar. när jag kom dit va jag taggad på en helt ostörd sesh där man kan ladda ifred. MEN, nu visade det sig att det ryktet råkat sprida sig så plötsligt stod de 30 pers o skulle heja på. Redan då började laddet tyna Nu skulle vi endå slänga iväg några hopp. Till vår förskräckelse var det ju svårt som fan o bara hoppa rakt. O detta till våra åskådares besvikelse. Efter att vi sketchat runt med raka hopp i nån timme började våra polare o vårt pepp långsamt smyga iväg. Men sen drog jag till med ett förslag. "Fan dudes, ska vi göra så att den första som satsar för 20 spänn av alla som kollar på? - jarå, vi kör på de asså, de e värt o se! Sen var det bara o köra. Skippa tänket o bara skicka. Första försöket drog jag i allt vad jag pallade, men när jag kände möjligheten o kasta cykeln tog jag chansen o slängde den när jag vare som högst. Då märkte jag att de va farligt som fan för jag höll på o få den i skallen. Nästa försök belv lite bättre o det förtsatte så de kommande 3 tills det 5e i sista. Då drar jag på o märker att fan nu står jag skiten! MEN då sviker mig cykeln o drar iväg, långsamt ser jag cykeln rulla ifrån mig där jag står på fötterna o tittar. Av nån anledning orkade jag inte köra mer, var ganska nöjd som enda snubbe o försöka + att jag lyckades casha in lite iaf! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Mountainbike
Backflip vadet RESULTAT
Tillbaka
Topp