Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
backhoppning - nolltolerans
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="HitMe" data-source="post: 29846" data-attributes="member: 13245"><p>OM det där inlägget är allvarligt menat bör du fundera över ditt existansberättigande över huvud taget. Du tar ju upp onödig plats här i universum. Ditt inlägg, om det var allvarligt menat, visar att du har en flagrant dålig allmänkoll på skidåkning. </p><p></p><p>Jag satt och kollade in backhoppningen från FInland igår och slogs just av hur otroligt mycket coolare det var än löjlig jibbing. Några av grabbarna flög en bit över 140 meter och var bara några meter från att landa ända nere på platten. </p><p></p><p>Det är inte det att jag har något emot jibbing. Jag gillar all sorts skidåkning. Tar vi bort backhoppningen är det dessutom knappast mer slalom eller friåkning vi får se, snarare snooker, traktorpulling eller boxning. Inget fel på dessa sporter heller för övrigt, men det är ju en bit från skidåkning.</p><p></p><p>HWC HitMe</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="HitMe, post: 29846, member: 13245"] OM det där inlägget är allvarligt menat bör du fundera över ditt existansberättigande över huvud taget. Du tar ju upp onödig plats här i universum. Ditt inlägg, om det var allvarligt menat, visar att du har en flagrant dålig allmänkoll på skidåkning. Jag satt och kollade in backhoppningen från FInland igår och slogs just av hur otroligt mycket coolare det var än löjlig jibbing. Några av grabbarna flög en bit över 140 meter och var bara några meter från att landa ända nere på platten. Det är inte det att jag har något emot jibbing. Jag gillar all sorts skidåkning. Tar vi bort backhoppningen är det dessutom knappast mer slalom eller friåkning vi får se, snarare snooker, traktorpulling eller boxning. Inget fel på dessa sporter heller för övrigt, men det är ju en bit från skidåkning. HWC HitMe [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
backhoppning - nolltolerans
Tillbaka
Topp