Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Backvett och etikett!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="freeride_nu" data-source="post: 5433" data-attributes="member: 10565"><p>Får man fråga en sak? Skrev du det där utav ren trots eller bara ändå?</p><p></p><p>I alla fall så vet jag att belaget är det som är under brädan, men alla är inte lika perfekta som du och skriver alltid rätt. Jag hoppas du förstod sammanhanget precis som "Rödskägg" gjorde. Det borde ju inte vara så svårt. </p><p></p><p>Sen vill jag gärna veta vart du har sett att vi har skrytit över att vi har gjort våra 360 mute osv. Varken jag eller Rödskägg har skrivit det på det här diskussionsforumet.</p><p></p><p>Jag vill inte starta ett gräl här och hoppas att du accepterar det. Tycker att den här sidan är och ska förbli seriös. Om du har några invändningar mot mitt inlägg så kan du skriva till min mail istället så att inte oskyldiga drabbas av massa oseriöst "tjabb".</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="freeride_nu, post: 5433, member: 10565"] Får man fråga en sak? Skrev du det där utav ren trots eller bara ändå? I alla fall så vet jag att belaget är det som är under brädan, men alla är inte lika perfekta som du och skriver alltid rätt. Jag hoppas du förstod sammanhanget precis som "Rödskägg" gjorde. Det borde ju inte vara så svårt. Sen vill jag gärna veta vart du har sett att vi har skrytit över att vi har gjort våra 360 mute osv. Varken jag eller Rödskägg har skrivit det på det här diskussionsforumet. Jag vill inte starta ett gräl här och hoppas att du accepterar det. Tycker att den här sidan är och ska förbli seriös. Om du har några invändningar mot mitt inlägg så kan du skriva till min mail istället så att inte oskyldiga drabbas av massa oseriöst "tjabb". [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Backvett och etikett!
Tillbaka
Topp