Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Bacon eller inte
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Dekadent" data-source="post: 1099223" data-attributes="member: 132445"><p>Är faktiskt exakt lika lång samt tung som du, fan kusligt. </p><p>Gick i liknande tankar i höstas, men hittade ett par Faction CT 3.0 på någon fransk sida som jag fick till vrakpris, 4500 inkl Pivot18, så blev inte Bacons för mig tyvärr! Hade jag inte varit student hade det nog blivit ett par.</p><p>Var som sagt väldigt sugen, men är verkligen jättejättenöjd med mina CT3:or som ändå är i ungefär samma fack då det kommer till skidor. </p><p>Står iof på ett par 2013 Bentchetlers (123mm) på riktigt djupa/steniga dagar utanför pisten, men tyckte att mina CT3:or gick riktigt bra i det knädjupa-ish som jag fick dra dem i en dag i vintras. Går riktigt bra i pist/park samt slackcountry med, definitivt en av de roligaste skidorna jag kört. Rekommenderas starkt om du vill ha tips på annat!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Dekadent, post: 1099223, member: 132445"] Är faktiskt exakt lika lång samt tung som du, fan kusligt. Gick i liknande tankar i höstas, men hittade ett par Faction CT 3.0 på någon fransk sida som jag fick till vrakpris, 4500 inkl Pivot18, så blev inte Bacons för mig tyvärr! Hade jag inte varit student hade det nog blivit ett par. Var som sagt väldigt sugen, men är verkligen jättejättenöjd med mina CT3:or som ändå är i ungefär samma fack då det kommer till skidor. Står iof på ett par 2013 Bentchetlers (123mm) på riktigt djupa/steniga dagar utanför pisten, men tyckte att mina CT3:or gick riktigt bra i det knädjupa-ish som jag fick dra dem i en dag i vintras. Går riktigt bra i pist/park samt slackcountry med, definitivt en av de roligaste skidorna jag kört. Rekommenderas starkt om du vill ha tips på annat! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Bacon eller inte
Tillbaka
Topp