Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Bad Gastein 08/09
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="simon_andreason" data-source="post: 428376" data-attributes="member: 79207"><p>Va nere i bg hela säsongen i år. Och enligt mig är det inga problem med varken jobb eller boende. jag åkte ner utan något, tog in på sovsal när jag kom ner och innom en v så hade jag både jobb och boende.</p><p>Och om du ska söka boende hemmifrån så kolla gastein.at.</p><p>Ni bör dock vara några stycken som söker. alltid lättare att söka om man vet hur många man ska leta boende till.</p><p>Och lön där nere ligger på mellan 600€ utan boende och 1000€ med boende.</p><p>Kinarestaurangen har även boende och där nere brukar det alltid bo många bummare.</p><p>Sen finns också Silver bullet och Gatz två krogar tror att boende ingår i anställningen.</p><p>Om inte annat så kan du alltid gå till Mine cafe, Dom brukar ha bra koll på jobb och boende där nere.</p><p></p><p>Mvh Simon</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="simon_andreason, post: 428376, member: 79207"] Va nere i bg hela säsongen i år. Och enligt mig är det inga problem med varken jobb eller boende. jag åkte ner utan något, tog in på sovsal när jag kom ner och innom en v så hade jag både jobb och boende. Och om du ska söka boende hemmifrån så kolla gastein.at. Ni bör dock vara några stycken som söker. alltid lättare att söka om man vet hur många man ska leta boende till. Och lön där nere ligger på mellan 600€ utan boende och 1000€ med boende. Kinarestaurangen har även boende och där nere brukar det alltid bo många bummare. Sen finns också Silver bullet och Gatz två krogar tror att boende ingår i anställningen. Om inte annat så kan du alltid gå till Mine cafe, Dom brukar ha bra koll på jobb och boende där nere. Mvh Simon [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Bad Gastein 08/09
Tillbaka
Topp