Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Bad Gastein 08/09
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="camela" data-source="post: 429728" data-attributes="member: 83823"><p>yo, </p><p>Herr och Frau Wang (med Kinarestaurangen) har två lägenheter en för två och en för sex personer. Bodde i den för sex personer den här säsongen och den kommer antagligen hyras ut till en familj nästa år annars har jag pratat med henne och då kommer jag och några till som bodde där nu få hyra den. </p><p>Jobbet är annars helt okej, de är hur gulliga som helst. Se bara till att bli bra kompis med Herr Wang annars kan det bli en jobbig säsong.</p><p></p><p>Best of luck.</p><p>Camilla</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="camela, post: 429728, member: 83823"] yo, Herr och Frau Wang (med Kinarestaurangen) har två lägenheter en för två och en för sex personer. Bodde i den för sex personer den här säsongen och den kommer antagligen hyras ut till en familj nästa år annars har jag pratat med henne och då kommer jag och några till som bodde där nu få hyra den. Jobbet är annars helt okej, de är hur gulliga som helst. Se bara till att bli bra kompis med Herr Wang annars kan det bli en jobbig säsong. Best of luck. Camilla [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Bad Gastein 08/09
Tillbaka
Topp