Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Bad Gastein 08/09
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="heipa" data-source="post: 434325" data-attributes="member: 75895"><p>sök jobb där!! det finns tusen olika jobb och det finns alltid att få! Hur lätt som helst, kom själv dit i år utan att ha jobb men det löste sig första dagen</p><p>En sak bara: Bo I-N-T-E i Haus Askin. Själva boendet är perfekt, och det är jätte lätt att få boende där. Billigt är det också, å centralt. MEN hyresvärdarna ÄR DUMMA I HUVUDET. Det är som att bo med din egna morsa. Hon kommer jämt och skriket på en på tyska som man inte fattar ett skit. Så kräver hon en på pengar för saker man inte ens har gjort. Åså får du inte depositionen tillbaka. Riktiga penga kåta utsugare. Jag bodde där i år, jag överlevde förvisso, och hade soft med tolv andra svenskar i samma hus. Men skulle aldrig bo där igen. Inte heller Villa Edith!!!! Riktigt sunk boende, mögligt, ofräscht, dyrt och hyresvärdinna som är dum i huvudet</p><p>Jag jobbade på stadens China resturang. Riktigt sjysst, bra arbets tider tre timmar per dag men lite halv knäppa chefer men men. Dock inte så bra betalt. Täcker hyran typ. Men så är det där. Man jobbar lite och får lite betalt. </p><p>Annars Haus Reineke. Kan dock vara fullt, de två som jobbade där denna säsong har nämligen förtur, men om dom inte ska dit så e det också riktigt sjysst. Dåligt betalt också, men det ingår gratis boende på hotellet som är i centrala BG. Där ingår även frukost och middag. Men som sagt sök boende innan men jobb kan sökas på plats. Boende också egentligen. Så gjorde dom flesta i år.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="heipa, post: 434325, member: 75895"] sök jobb där!! det finns tusen olika jobb och det finns alltid att få! Hur lätt som helst, kom själv dit i år utan att ha jobb men det löste sig första dagen En sak bara: Bo I-N-T-E i Haus Askin. Själva boendet är perfekt, och det är jätte lätt att få boende där. Billigt är det också, å centralt. MEN hyresvärdarna ÄR DUMMA I HUVUDET. Det är som att bo med din egna morsa. Hon kommer jämt och skriket på en på tyska som man inte fattar ett skit. Så kräver hon en på pengar för saker man inte ens har gjort. Åså får du inte depositionen tillbaka. Riktiga penga kåta utsugare. Jag bodde där i år, jag överlevde förvisso, och hade soft med tolv andra svenskar i samma hus. Men skulle aldrig bo där igen. Inte heller Villa Edith!!!! Riktigt sunk boende, mögligt, ofräscht, dyrt och hyresvärdinna som är dum i huvudet Jag jobbade på stadens China resturang. Riktigt sjysst, bra arbets tider tre timmar per dag men lite halv knäppa chefer men men. Dock inte så bra betalt. Täcker hyran typ. Men så är det där. Man jobbar lite och får lite betalt. Annars Haus Reineke. Kan dock vara fullt, de två som jobbade där denna säsong har nämligen förtur, men om dom inte ska dit så e det också riktigt sjysst. Dåligt betalt också, men det ingår gratis boende på hotellet som är i centrala BG. Där ingår även frukost och middag. Men som sagt sök boende innan men jobb kan sökas på plats. Boende också egentligen. Så gjorde dom flesta i år. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Bad Gastein 08/09
Tillbaka
Topp