Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Bad Gastein 09/10, The real bummartråd!=P
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Filip_Tapper-Moritz" data-source="post: 581948" data-attributes="member: 29364"><p>2.5.. shiiiiiit ja då får det pirra ett tag till... vi åker efter nästa helg =P=P... men men ,,, ingen snö där nere nu direkt att vara avundsjuk på... men så fort där e så ska jag inte vara sen att skriva några rader... =P </p><p></p><p></p><p>Fet fördel att man kan få lov att prova en del av grejerna man vill ha plus att man får riktig expertis dessutom.... någon som själv åkt eller åker på grejerna... hur ofta händer det att en snubbe på intersport här nere i skåne vet något på det viset... =P inget illa menat men...en gång i tiden jobbade jag själv på skidshop å verkstad i österrike... kunde ju med rent hjärta sälja grejer som jag själv körde med,,, man provar ju grejerna 7 dagar i veckan.. =)=) Sen finns ju Alpingaraget å sådana ställen.. dom kan ju sitt lätt... =) Å sen får jag väl säga att jag drar inte alla på intersport över en kant. försökte bara göra en poäng.. =P</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Filip_Tapper-Moritz, post: 581948, member: 29364"] 2.5.. shiiiiiit ja då får det pirra ett tag till... vi åker efter nästa helg =P=P... men men ,,, ingen snö där nere nu direkt att vara avundsjuk på... men så fort där e så ska jag inte vara sen att skriva några rader... =P Fet fördel att man kan få lov att prova en del av grejerna man vill ha plus att man får riktig expertis dessutom.... någon som själv åkt eller åker på grejerna... hur ofta händer det att en snubbe på intersport här nere i skåne vet något på det viset... =P inget illa menat men...en gång i tiden jobbade jag själv på skidshop å verkstad i österrike... kunde ju med rent hjärta sälja grejer som jag själv körde med,,, man provar ju grejerna 7 dagar i veckan.. =)=) Sen finns ju Alpingaraget å sådana ställen.. dom kan ju sitt lätt... =) Å sen får jag väl säga att jag drar inte alla på intersport över en kant. försökte bara göra en poäng.. =P [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Bad Gastein 09/10, The real bummartråd!=P
Tillbaka
Topp