Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Bad Gastein 09/10, The real bummartråd!=P
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Filip_Tapper-Moritz" data-source="post: 582689" data-attributes="member: 29364"><p>Lyssna på Ole =) Vis norsk man hehe =) Kan väl inget annat än att hålla med jag.. å ja det var Ross BC jag hade som första "stora skida" haha.. efter min första såsäng i pisten hårt övande med mina feta crossmax 10 lågbudget modell. Köpta i Eslövs intersport butik... haha Shiiit.. =)Hur kunde jag nu plötsligt hamnade mitt i ämnet =P=P hahaha men men.. var ju snälla ord så det får väl gå... </p><p>Själv gillar jag breda och stora skidor och även i pisten.. dom har ofta roliga egenskaper å många svänger på en femöring på sätt man inte trodde var möjligt...men åka blankis med ett leende på läpparna kommer nog aldrig ske för mig.. kan vara för att jag e från skåne men men hehe </p><p>Tänk på vad du vill uppnå med din åkning kanske?? </p><p>hur vill du kunna åka?? E det Fatskisurfa i pudret å njuta av det till max.. då måste du ha en stor skida... hehe Vill du lära dig åka som T-H då måste du ju ha hans jibblagg..=P </p><p>Men som sagt... som ole säger.. vad e det för vits om du inte kan hantera dom???</p><p>110 i bredd förresten... för 7 år sedan kan jag ju säga att det var skitfeta lagg.. och då surfade dom som fan.. =P Funderade själv ett tag på ett par Salomon czar..en god vän till mig har kört med dom å verkligen pressat dom... han sa bara... köp dom!!!!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Filip_Tapper-Moritz, post: 582689, member: 29364"] Lyssna på Ole =) Vis norsk man hehe =) Kan väl inget annat än att hålla med jag.. å ja det var Ross BC jag hade som första "stora skida" haha.. efter min första såsäng i pisten hårt övande med mina feta crossmax 10 lågbudget modell. Köpta i Eslövs intersport butik... haha Shiiit.. =)Hur kunde jag nu plötsligt hamnade mitt i ämnet =P=P hahaha men men.. var ju snälla ord så det får väl gå... Själv gillar jag breda och stora skidor och även i pisten.. dom har ofta roliga egenskaper å många svänger på en femöring på sätt man inte trodde var möjligt...men åka blankis med ett leende på läpparna kommer nog aldrig ske för mig.. kan vara för att jag e från skåne men men hehe Tänk på vad du vill uppnå med din åkning kanske?? hur vill du kunna åka?? E det Fatskisurfa i pudret å njuta av det till max.. då måste du ha en stor skida... hehe Vill du lära dig åka som T-H då måste du ju ha hans jibblagg..=P Men som sagt... som ole säger.. vad e det för vits om du inte kan hantera dom??? 110 i bredd förresten... för 7 år sedan kan jag ju säga att det var skitfeta lagg.. och då surfade dom som fan.. =P Funderade själv ett tag på ett par Salomon czar..en god vän till mig har kört med dom å verkligen pressat dom... han sa bara... köp dom!!!! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Bad Gastein 09/10, The real bummartråd!=P
Tillbaka
Topp