Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Bad Gastein 09/10, The real bummartråd!=P
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Sattar" data-source="post: 599313" data-attributes="member: 89402"><p>Jag, Bastian, Assr och powderdreams ska bo där från januari till maj. Jag fick tipset från en kille som bodde där förra säsongen. Han ska även bo där denna säsongen igen (Återvändande kund = bra hyresvärd?). Verkar vara bra säsongsboende och snälla hyresvärdar. Jag har snackat en del med hyresvärden på telefon och de är väldigt hjälpsamma med allt praktiskt stuff om när man ska göra sin första säsong. </p><p></p><p>Huset ligger typ 200 meter från Mozartplatsen (där går alla skidbussar). Man pallar nog inte gå till stubbnerkogelliften på morgonen, då det är kraftig uppförsbacke. Det blir nog skidbuss istället. Tar typ 5-10 min för en ung och stark karl som du att ta sig in till stans krogar(Silverbullet, häggis etc)</p><p></p><p>Hur länge hade ni tänkt bo där? Vi får ju åka lite puder tillsammans i så fall :D</p><p></p><p>Kolla min GB. Inläggen från samuel kanske ger dig något, annars kan du fråga honom här på FR. Det var han som bodde där en säsong.</p><p></p><p>/S</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Sattar, post: 599313, member: 89402"] Jag, Bastian, Assr och powderdreams ska bo där från januari till maj. Jag fick tipset från en kille som bodde där förra säsongen. Han ska även bo där denna säsongen igen (Återvändande kund = bra hyresvärd?). Verkar vara bra säsongsboende och snälla hyresvärdar. Jag har snackat en del med hyresvärden på telefon och de är väldigt hjälpsamma med allt praktiskt stuff om när man ska göra sin första säsong. Huset ligger typ 200 meter från Mozartplatsen (där går alla skidbussar). Man pallar nog inte gå till stubbnerkogelliften på morgonen, då det är kraftig uppförsbacke. Det blir nog skidbuss istället. Tar typ 5-10 min för en ung och stark karl som du att ta sig in till stans krogar(Silverbullet, häggis etc) Hur länge hade ni tänkt bo där? Vi får ju åka lite puder tillsammans i så fall :D Kolla min GB. Inläggen från samuel kanske ger dig något, annars kan du fråga honom här på FR. Det var han som bodde där en säsong. /S [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Bad Gastein 09/10, The real bummartråd!=P
Tillbaka
Topp