Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Bad Gastein 13/14
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="aleximbah" data-source="post: 1017845" data-attributes="member: 143801"><p>Tjenare! jag och en polare ska dra ner till BG nu i sena november/december till aprill och vi har hittat ett jätte fint boende (plats för 4st) som ligger ungefär 500-600 meter från backen! priset ligger på 2800kr (konverterat från 325 euro per person). jag själv är en hängiven puderkrossare har åkt bräda i ungefär 12 år och skidor i 5. jag har varit i BG en gång tidigare men fick ej åka så mycket pga en olycka men de jag såg var helt underbart och har hört mycket bra tex om den 14 (16km?) km långa backen. Efter en lång dag finns det inget bättre än en stor stark så festa är något som jag aldrig säger nej till. </p><p></p><p>jag har absolut inga krav på dig som person för att du ska bo med oss (förutom att du betalar din del av hyran såklart) men de skulle ju vara kul om man åkte på samma nivå/områden. </p><p></p><p>om det undras något är de ju bara o höra av dig och det gäller alla andra såklart på forumet som läser igenom detta </p><p></p><p>alex.soderman@gmail.com </p><p></p><p>PS: även om ni inte söker boende är det kul om ni ska til BG o vill höra av er ju mer man känner ju roligare blir det!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="aleximbah, post: 1017845, member: 143801"] Tjenare! jag och en polare ska dra ner till BG nu i sena november/december till aprill och vi har hittat ett jätte fint boende (plats för 4st) som ligger ungefär 500-600 meter från backen! priset ligger på 2800kr (konverterat från 325 euro per person). jag själv är en hängiven puderkrossare har åkt bräda i ungefär 12 år och skidor i 5. jag har varit i BG en gång tidigare men fick ej åka så mycket pga en olycka men de jag såg var helt underbart och har hört mycket bra tex om den 14 (16km?) km långa backen. Efter en lång dag finns det inget bättre än en stor stark så festa är något som jag aldrig säger nej till. jag har absolut inga krav på dig som person för att du ska bo med oss (förutom att du betalar din del av hyran såklart) men de skulle ju vara kul om man åkte på samma nivå/områden. om det undras något är de ju bara o höra av dig och det gäller alla andra såklart på forumet som läser igenom detta alex.soderman@gmail.com PS: även om ni inte söker boende är det kul om ni ska til BG o vill höra av er ju mer man känner ju roligare blir det! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Bad Gastein 13/14
Tillbaka
Topp