Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Bad Gastein 13/14
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="BB" data-source="post: 1020182" data-attributes="member: 144159"><p>Hallo där jag och min gode vän Birk (Vi är 20 & 21 gamla) såg ditt inlägg och blev genast intresserade, vi är två snowboardåkare som ska göra en typ av roadtrip genom europa ner mot alperna och stana säsongen ut där vi hittar boende. </p><p>Vi är har inga problem med attt träffa nytt folk och är lagom ordningsamma. Vi är nattugglor båda två så det är inga problem om folk är uppe och låter om nätterna Att gå upp tidigt ska inte heller vara några problem, tycker båda två att det kan vara gött att dra puder på morgonkvisten. </p><p></p><p>Vi håller på att planera när vi ska bege oss från Sverige men eftersom att vi ska åka genom europa och göra lite småstopp på vägen så är det ganska svårt att ge ett exakt datum när vi anländer. Men vi antar att vi kommer fram någonstans i början av december. </p><p></p><p>Om detta låter intressant eller om ni har frågor så kan ni höra av er på antingen Tel-0767952473 eller 0705723065 </p><p></p><p>Mvh:Björn & Birk ps:Har x-box om Tv finns, för dagar då vädret är skit</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="BB, post: 1020182, member: 144159"] Hallo där jag och min gode vän Birk (Vi är 20 & 21 gamla) såg ditt inlägg och blev genast intresserade, vi är två snowboardåkare som ska göra en typ av roadtrip genom europa ner mot alperna och stana säsongen ut där vi hittar boende. Vi är har inga problem med attt träffa nytt folk och är lagom ordningsamma. Vi är nattugglor båda två så det är inga problem om folk är uppe och låter om nätterna Att gå upp tidigt ska inte heller vara några problem, tycker båda två att det kan vara gött att dra puder på morgonkvisten. Vi håller på att planera när vi ska bege oss från Sverige men eftersom att vi ska åka genom europa och göra lite småstopp på vägen så är det ganska svårt att ge ett exakt datum när vi anländer. Men vi antar att vi kommer fram någonstans i början av december. Om detta låter intressant eller om ni har frågor så kan ni höra av er på antingen Tel-0767952473 eller 0705723065 Mvh:Björn & Birk ps:Har x-box om Tv finns, för dagar då vädret är skit [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Bad Gastein 13/14
Tillbaka
Topp