Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Bad Gastein 17/18
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="offpistz" data-source="post: 1090418" data-attributes="member: 162895"><p>Härligt! Har varit i både St Anton och Bad Gastein, personligen tycker jag att Bad Gastein var bättre, fokus på riktigt bra skidåkning och offpist, givetvis är festen och afterskin i samma klass. Har lite kontakter nere i BG vilket underlättar, jobb i BG finns det rätt gott om, framförallt om man åker ner i tid. Jag har tänkt dra ner i november, har fått ett bra intryck av Grey Mountain Lodge som kör boende för "skibums", är just i fas med att boka klart rummet, bara skicka ett pm om det lutar åt Bad Gastein så kan vi ju se om vi kan reda ut något. Jag kommer åka ner själv, finns ingen riktig skidkultur hos mina bekanta, haha.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="offpistz, post: 1090418, member: 162895"] Härligt! Har varit i både St Anton och Bad Gastein, personligen tycker jag att Bad Gastein var bättre, fokus på riktigt bra skidåkning och offpist, givetvis är festen och afterskin i samma klass. Har lite kontakter nere i BG vilket underlättar, jobb i BG finns det rätt gott om, framförallt om man åker ner i tid. Jag har tänkt dra ner i november, har fått ett bra intryck av Grey Mountain Lodge som kör boende för "skibums", är just i fas med att boka klart rummet, bara skicka ett pm om det lutar åt Bad Gastein så kan vi ju se om vi kan reda ut något. Jag kommer åka ner själv, finns ingen riktig skidkultur hos mina bekanta, haha. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Bad Gastein 17/18
Tillbaka
Topp