Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Bad Gastein - Boende, Jobb & Resekompisar!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="mikaella" data-source="post: 122021" data-attributes="member: 50154"><p>tjena!</p><p></p><p>låter som en hel del har samma ide som dig, även jag!</p><p>var på sts reseledarutbildning, men räknar inte med nåt därifrån så jag är riktigt sugen att dra ner nu i dagarna innan jul och checka läget! <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /> </p><p></p><p>hur går det för er? har ni gaddat ihop er ett gäng och dragit ner redan eller? </p><p></p><p>hör gärna av dig/er och tell me!</p><p></p><p>mikaela_klemetti@hotmail.com</p><p></p><p>take care och simma lugnt!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="mikaella, post: 122021, member: 50154"] tjena! låter som en hel del har samma ide som dig, även jag! var på sts reseledarutbildning, men räknar inte med nåt därifrån så jag är riktigt sugen att dra ner nu i dagarna innan jul och checka läget! :) hur går det för er? har ni gaddat ihop er ett gäng och dragit ner redan eller? hör gärna av dig/er och tell me! mikaela_klemetti@hotmail.com take care och simma lugnt! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Bad Gastein - Boende, Jobb & Resekompisar!
Tillbaka
Topp