Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Bad Gastein el. St Anton?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="IsabelGustafsson" data-source="post: 451612" data-attributes="member: 85451"><p>Hej!</p><p>Vi är två Linköpingstjejer som ska säsonga i vinter, men vet inte riktigt vart vi ska, Bad Gastein eller St Anton? Vi är ute efter att jobba, festa och åka mycket snowboard. Hur mycket behöver man jobba för att det ska gå runt och ungefär hur mycket ska man ha med sig innan? Tips på boenden är också välkomna, vi delar gärna med andra. <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /> </p><p></p><p>/Isabel och Sofia</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="IsabelGustafsson, post: 451612, member: 85451"] Hej! Vi är två Linköpingstjejer som ska säsonga i vinter, men vet inte riktigt vart vi ska, Bad Gastein eller St Anton? Vi är ute efter att jobba, festa och åka mycket snowboard. Hur mycket behöver man jobba för att det ska gå runt och ungefär hur mycket ska man ha med sig innan? Tips på boenden är också välkomna, vi delar gärna med andra. :) /Isabel och Sofia [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Bad Gastein el. St Anton?
Tillbaka
Topp