Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Bad Gastein el. St Anton?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="IsabelGustafsson" data-source="post: 451866" data-attributes="member: 85451"><p>Vi hade tänkt åka ner i början/mitten av december. Och man vill ju helst vara ledig på dagarna så man kan åka och ta ett jobb som innebär morgon- eller kvällsjobb. Skulle vara kul att vara ett gäng som drar ner tillsammans och jag har hört att det är lättare att hitta boende innan om man är ett par stycken. <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /> När har ni tänkt att åka? Och finns det platser kvar i bilen? :P</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="IsabelGustafsson, post: 451866, member: 85451"] Vi hade tänkt åka ner i början/mitten av december. Och man vill ju helst vara ledig på dagarna så man kan åka och ta ett jobb som innebär morgon- eller kvällsjobb. Skulle vara kul att vara ett gäng som drar ner tillsammans och jag har hört att det är lättare att hitta boende innan om man är ett par stycken. :) När har ni tänkt att åka? Och finns det platser kvar i bilen? :P [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Bad Gastein el. St Anton?
Tillbaka
Topp