Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Bad Gastein el. St Anton?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="baltzarlundgren" data-source="post: 454032" data-attributes="member: 85802"><p>Hallå allihopa!</p><p></p><p>Jag och 3 st andra killar från Helsingborg rör oss ner mot St Anton i mitten av November för att stanna till början av Maj någon gång. Vi letar för fullt efter boende och är intresserade av att dela något större med andra.</p><p></p><p>Någon som vet vad ett säsongskort kostar i St Anton? </p><p></p><p>Hoppas vi ses nere i snön <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="baltzarlundgren, post: 454032, member: 85802"] Hallå allihopa! Jag och 3 st andra killar från Helsingborg rör oss ner mot St Anton i mitten av November för att stanna till början av Maj någon gång. Vi letar för fullt efter boende och är intresserade av att dela något större med andra. Någon som vet vad ett säsongskort kostar i St Anton? Hoppas vi ses nere i snön :) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Bad Gastein el. St Anton?
Tillbaka
Topp