Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Bad Gastein eller St.Anton?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Olie" data-source="post: 913610" data-attributes="member: 100230"><p>Hola people! </p><p></p><p>Äntligen så står vintern på tröskeln och kylan börjar bita i ordentligt. Rödrosiga kinder, gogglebränna, fruset snor och torra läppar. De två senaste åren har jag säsongat på andra kontinenter än Europa, jag har inte varit i alperna sedan jag var liten och längtar nu efter en säsong i Österrikes berg. Det jag har kommit fram till efter lite research är att Bad Gastein och St.Anton verkar vara de vassaste orterna just nu för personer som vill kombinera åkning med uteliv(?) Snälla säg till mig om jag är helt ute och cyklar!</p><p></p><p>Nu behöver jag hjälp av alla er erfarna människor som känner till dessa två orter. Hjälp mig med att välja vilken destination som det bär av till i vinter! Spotta ut så mycket information som möjligt, hellre för mycket än för lite! För och nackdelar med dessa skidorter? Hur är dom? Vart går man? När är det mest folk? underlag? snörapport? Osv Osv! </p><p></p><p>Vore även kul att komma i kontakt med lite sköna people som ska ner också, både damer och herrar. </p><p>Peace!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Olie, post: 913610, member: 100230"] Hola people! Äntligen så står vintern på tröskeln och kylan börjar bita i ordentligt. Rödrosiga kinder, gogglebränna, fruset snor och torra läppar. De två senaste åren har jag säsongat på andra kontinenter än Europa, jag har inte varit i alperna sedan jag var liten och längtar nu efter en säsong i Österrikes berg. Det jag har kommit fram till efter lite research är att Bad Gastein och St.Anton verkar vara de vassaste orterna just nu för personer som vill kombinera åkning med uteliv(?) Snälla säg till mig om jag är helt ute och cyklar! Nu behöver jag hjälp av alla er erfarna människor som känner till dessa två orter. Hjälp mig med att välja vilken destination som det bär av till i vinter! Spotta ut så mycket information som möjligt, hellre för mycket än för lite! För och nackdelar med dessa skidorter? Hur är dom? Vart går man? När är det mest folk? underlag? snörapport? Osv Osv! Vore även kul att komma i kontakt med lite sköna people som ska ner också, både damer och herrar. Peace! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Bad Gastein eller St.Anton?
Tillbaka
Topp