Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Bad Gastein eller St.Anton?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="seblar" data-source="post: 913642" data-attributes="member: 99765"><p>Bra då har du ett St.Anton svar då får du mitt som BG-människa.</p><p></p><p>Gillar du personlighet, sköna människor som är lätta att ha och göra med så är bg ganska bra val, åkningen är riktigt bra tycker jag personligen med sportgasteins stora och öppna offpistområde till Stübnerkogels sköna skogsåkning och även där öppna åken. Ute livet kör nog över de flesta andra ställena som finns ute i alperna och övriga ställen, med skönt röjj och skön personal som gör det ännu roligare. </p><p>Boende i bg fixar sig iprincip alltid där nere så ta in på hostel några dagar och lös allt där nere österrikarna är inte allt för kända med att använda internet och sånt. </p><p></p><p>ska väl lägga till att jag inte varit i st.anton men antar att det blir vad man gör det till, tror du kommer ha cpnajs vilken ort du än väljer... så aa..frågan är vad DU är ute efter?? Välj på känsla, kan inte bli fel tror jag.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="seblar, post: 913642, member: 99765"] Bra då har du ett St.Anton svar då får du mitt som BG-människa. Gillar du personlighet, sköna människor som är lätta att ha och göra med så är bg ganska bra val, åkningen är riktigt bra tycker jag personligen med sportgasteins stora och öppna offpistområde till Stübnerkogels sköna skogsåkning och även där öppna åken. Ute livet kör nog över de flesta andra ställena som finns ute i alperna och övriga ställen, med skönt röjj och skön personal som gör det ännu roligare. Boende i bg fixar sig iprincip alltid där nere så ta in på hostel några dagar och lös allt där nere österrikarna är inte allt för kända med att använda internet och sånt. ska väl lägga till att jag inte varit i st.anton men antar att det blir vad man gör det till, tror du kommer ha cpnajs vilken ort du än väljer... så aa..frågan är vad DU är ute efter?? Välj på känsla, kan inte bli fel tror jag. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Bad Gastein eller St.Anton?
Tillbaka
Topp