Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Bad Gastein eller Val Thorens?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Pierre_C" data-source="post: 200909" data-attributes="member: 66225"><p>Jag var i val t förra vintern och själva byn var trevlig och skön, uteställena var bra (sköna småbarer och sen malaysia som var en riktigt skön, stor, ball underjordisk nattklubb med entré i en yttepytteliten stuga ovan mark, jävligt tufft gjort.</p><p></p><p>Åkningen var helt underbar, tyvärr har jag inget att jämföra med än så länge, ska till val d'isere nu på stortlovet... så jag kan tyvärr inte säga hur det mäter sig med andra ställen i alperna, men enligt mig var det grymt. </p><p></p><p>liftköerna existerade knappt! skidområdet knyter an till 2 andra dalar som är lika bra att åka i så gott om åk finns det. offpisten var dock inte speciellt lätttillgänglig enligt mig, men om man känner för att gå lite så funkar det kanske.</p><p></p><p>ha det bra!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Pierre_C, post: 200909, member: 66225"] Jag var i val t förra vintern och själva byn var trevlig och skön, uteställena var bra (sköna småbarer och sen malaysia som var en riktigt skön, stor, ball underjordisk nattklubb med entré i en yttepytteliten stuga ovan mark, jävligt tufft gjort. Åkningen var helt underbar, tyvärr har jag inget att jämföra med än så länge, ska till val d'isere nu på stortlovet... så jag kan tyvärr inte säga hur det mäter sig med andra ställen i alperna, men enligt mig var det grymt. liftköerna existerade knappt! skidområdet knyter an till 2 andra dalar som är lika bra att åka i så gott om åk finns det. offpisten var dock inte speciellt lätttillgänglig enligt mig, men om man känner för att gå lite så funkar det kanske. ha det bra! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Bad Gastein eller Val Thorens?
Tillbaka
Topp