Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Bad Gastein = Europas Aspen?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="brajjan" data-source="post: 152042" data-attributes="member: 29939"><p>när ma nska hem till BG så måste man upp för en ankarlift sen kommer man ut på en transport sträcka.. nedanför den finns det en transportsträcka som går pararellt åt andra hållet. (den är lång och mkt svag lutning) mellan dom kan man åka ned vartsomhelöst och få orörd åkning utan att va rädd att försvinna åt helvete.. akta taggtråd stängsel bara. </p><p></p><p></p><p>ursäkta för att min förklaring var lite luddug men ni förstår säkert ni som har varit här! </p><p></p><p>jag var där v 5 och vi hade mkt bra snöförhållanden.. 3 dagar med fin midjedjup puder. </p><p></p><p>ute livet tycker jag haegbloms var mest ös på. </p><p></p><p>hittar man man inge sällskap på krogen så kan man ta en taxi till Prettywoman, alla som har varit i BG vet nog vad det är för ställe. har själv vart på besök i studiesyfte.. =)</p><p></p><p>Klart värt ett besök!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="brajjan, post: 152042, member: 29939"] när ma nska hem till BG så måste man upp för en ankarlift sen kommer man ut på en transport sträcka.. nedanför den finns det en transportsträcka som går pararellt åt andra hållet. (den är lång och mkt svag lutning) mellan dom kan man åka ned vartsomhelöst och få orörd åkning utan att va rädd att försvinna åt helvete.. akta taggtråd stängsel bara. ursäkta för att min förklaring var lite luddug men ni förstår säkert ni som har varit här! jag var där v 5 och vi hade mkt bra snöförhållanden.. 3 dagar med fin midjedjup puder. ute livet tycker jag haegbloms var mest ös på. hittar man man inge sällskap på krogen så kan man ta en taxi till Prettywoman, alla som har varit i BG vet nog vad det är för ställe. har själv vart på besök i studiesyfte.. =) Klart värt ett besök! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Bad Gastein = Europas Aspen?
Tillbaka
Topp