Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Bad Gastein - Hur är det egentligen?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="orbicularis" data-source="post: 977922" data-attributes="member: 127429"><p>Allt har ju fördelar och nackdelar, men om du frågar mig så har Bad G mest nackdelar.</p><p>Om man ska se någon fördel så är det nära till olika områden vilket gör att det finns ett passande system för alla väder. Ligger molnen lågt åk till Sport eller tvärt om åk till Dorf.</p><p>Men jag är en person som hatar att åka buss vilket du typ alltid måste. Sedan är staden supertråkig!</p><p>Var där där en gång och kommer nog aldrig åka tillbaka.</p><p></p><p>Ett ställe jag hellre åker tillbaka till är St. Anton. Mycket mer offpist och mycket härligare stad.</p><p>Snösäkert och massor av yta att hitta nytt. Visserligen så är det sjukt många med samma inställning så de riktigt liftnära områdena blir som alltid fort uppåkta. Men är du beredd på att gå någon timma så finns det massor av </p><p>orört.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="orbicularis, post: 977922, member: 127429"] Allt har ju fördelar och nackdelar, men om du frågar mig så har Bad G mest nackdelar. Om man ska se någon fördel så är det nära till olika områden vilket gör att det finns ett passande system för alla väder. Ligger molnen lågt åk till Sport eller tvärt om åk till Dorf. Men jag är en person som hatar att åka buss vilket du typ alltid måste. Sedan är staden supertråkig! Var där där en gång och kommer nog aldrig åka tillbaka. Ett ställe jag hellre åker tillbaka till är St. Anton. Mycket mer offpist och mycket härligare stad. Snösäkert och massor av yta att hitta nytt. Visserligen så är det sjukt många med samma inställning så de riktigt liftnära områdena blir som alltid fort uppåkta. Men är du beredd på att gå någon timma så finns det massor av orört. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Bad Gastein - Hur är det egentligen?
Tillbaka
Topp