Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Bad Gastein i janurai?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Frontenboy" data-source="post: 342746" data-attributes="member: 73420"><p>Kollar med på en resa i början av januari och har samma krav typ fast vi åker bräda i stället. Det jag tycker ni ska tänka på är väl det att ni väljer att åka till ett ställe som ligger högt upp iaf nu när man reser så tidigt på säsongen. Vi ska nog dra till Tignes med UCPA som ligger riktigt högt upp (byn ligger på 2100m). Vad gäller Bad Gastein så tror jag inte det bästa stället till att åka i Januari ligger ganska lågt och är väl inte så där jätte snösäkert.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Frontenboy, post: 342746, member: 73420"] Kollar med på en resa i början av januari och har samma krav typ fast vi åker bräda i stället. Det jag tycker ni ska tänka på är väl det att ni väljer att åka till ett ställe som ligger högt upp iaf nu när man reser så tidigt på säsongen. Vi ska nog dra till Tignes med UCPA som ligger riktigt högt upp (byn ligger på 2100m). Vad gäller Bad Gastein så tror jag inte det bästa stället till att åka i Januari ligger ganska lågt och är väl inte så där jätte snösäkert. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Bad Gastein i janurai?
Tillbaka
Topp