Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Bad gastein med Snowtrip vecka 9
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Lassa" data-source="post: 467958" data-attributes="member: 72505"><p>Babes och bums!</p><p></p><p>Åk med till ett grymt ställe i Alperna! Vi är ett par </p><p>stycken som ska till Bad Gastein, Österrike vecka </p><p>nio. Been there, done that och det klår Åre gånger </p><p>tre. Minst!</p><p>Vore grymt om så många härliga människor som möjligt </p><p>hängde på. Snackade med Snowtrip.se förra veckan, och </p><p>de blir bara bättre och bättre! De hade platser kvar </p><p>på resan och vi fick våra till studentpris! Riktigt </p><p>sweet, något ska man ju ha när man pluggar och lever </p><p>på CSN! <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f609.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=";)" title="Wink ;)" data-smilie="2"data-shortname=";)" /></p><p></p><p>Häng på! </p><p>Peace out!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Lassa, post: 467958, member: 72505"] Babes och bums! Åk med till ett grymt ställe i Alperna! Vi är ett par stycken som ska till Bad Gastein, Österrike vecka nio. Been there, done that och det klår Åre gånger tre. Minst! Vore grymt om så många härliga människor som möjligt hängde på. Snackade med Snowtrip.se förra veckan, och de blir bara bättre och bättre! De hade platser kvar på resan och vi fick våra till studentpris! Riktigt sweet, något ska man ju ha när man pluggar och lever på CSN! ;) Häng på! Peace out! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Bad gastein med Snowtrip vecka 9
Tillbaka
Topp