Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Bad Gastein/ St Anton 09/10
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Filip_Tapper-Moritz" data-source="post: 569508" data-attributes="member: 29364"><p>Det bästa jag \"hört\" på länge... Oavsett vilket land och ort man väljer så kommer det att bli bra... Alla andra man möter när man väl är iväg är ju där för samma sak.. så tillsammans är det ju ni som skapar er säsång till det bästa.. Ingen drar väl iväg för att ha tråkigt i alla fall, hoppas jag. =) </p><p></p><p>Vad det gäller åkningen i Bad Gastein så behöver ingen vara orolig att ni inte kommer få tillräckligt med utmaningar... både vad det gäller pist och freeride.. och som sagt.. vill man bara lägga ned lite tid på åka buss så finns det oändligt mycket att välja på... </p><p>Vill man se lite hur det ser ut så är det bara å se lite på mina bilder... =) </p><p>Ni som väljer Bg.... ses i vinter!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Filip_Tapper-Moritz, post: 569508, member: 29364"] Det bästa jag \"hört\" på länge... Oavsett vilket land och ort man väljer så kommer det att bli bra... Alla andra man möter när man väl är iväg är ju där för samma sak.. så tillsammans är det ju ni som skapar er säsång till det bästa.. Ingen drar väl iväg för att ha tråkigt i alla fall, hoppas jag. =) Vad det gäller åkningen i Bad Gastein så behöver ingen vara orolig att ni inte kommer få tillräckligt med utmaningar... både vad det gäller pist och freeride.. och som sagt.. vill man bara lägga ned lite tid på åka buss så finns det oändligt mycket att välja på... Vill man se lite hur det ser ut så är det bara å se lite på mina bilder... =) Ni som väljer Bg.... ses i vinter! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Bad Gastein/ St Anton 09/10
Tillbaka
Topp