rydbec-k Ny medlem 2009-01-14 Bad Gastein v.9 #1 Hej, vilka kommer vara i Bad Gastein v.9? Jag och min flickvän ska ner och undrar om de finns nåra trevliga människor som också ska dit? André
Hej, vilka kommer vara i Bad Gastein v.9? Jag och min flickvän ska ner och undrar om de finns nåra trevliga människor som också ska dit? André
victorvictor Ny medlem 2009-01-14 Bad Gastein v.9 #2 v.7 kommer det finnas grymt mycke trevliga människor iaf :D