Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Bad Gastein vecka 5?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="skigirl91" data-source="post: 1030315" data-attributes="member: 130743"><p>Hej är en liten skåning.</p><p>Vill åka till Bad Gastein vecka 5.</p><p></p><p>Men risken är att resa själv? Med flyg. bl.a </p><p>Jag vill njuta av skidåkningen men jag har liksom varken familj eller vänner som tycker om skidåkning.</p><p></p><p>Frågan är då.. Är jag mobbad då som åker själv eller är jag modig att ta mig dit själv?</p><p>Vad tycker ni?</p><p></p><p>Någon som vill med? <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="skigirl91, post: 1030315, member: 130743"] Hej är en liten skåning. Vill åka till Bad Gastein vecka 5. Men risken är att resa själv? Med flyg. bl.a Jag vill njuta av skidåkningen men jag har liksom varken familj eller vänner som tycker om skidåkning. Frågan är då.. Är jag mobbad då som åker själv eller är jag modig att ta mig dit själv? Vad tycker ni? Någon som vill med? :) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Bad Gastein vecka 5?
Tillbaka
Topp