Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Bad Gastein
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="professorP" data-source="post: 396570" data-attributes="member: 80364"><p>Hej alla BG:are! </p><p></p><p>Kom ner till BG igar för att stanna en sesong. Nu är det sa att jag letar boende och undrar om det är nogon som vet ett bra ställe eller har en plats över.</p><p>Jag har inga störe krav hyfsat sentralt och bor gerna med andra.</p><p>Bor pa Krone en vecka nu och hoppas hitta nogot!!</p><p></p><p>Skriv gärna eller maila mig. pontus-andersson@hotmail.com</p><p></p><p>Önskar alla en riktigt go sesong!!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="professorP, post: 396570, member: 80364"] Hej alla BG:are! Kom ner till BG igar för att stanna en sesong. Nu är det sa att jag letar boende och undrar om det är nogon som vet ett bra ställe eller har en plats över. Jag har inga störe krav hyfsat sentralt och bor gerna med andra. Bor pa Krone en vecka nu och hoppas hitta nogot!! Skriv gärna eller maila mig. pontus-andersson@hotmail.com Önskar alla en riktigt go sesong!! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Bad Gastein
Tillbaka
Topp