Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Bad Gastein!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="EmiliaSandra" data-source="post: 455084" data-attributes="member: 78131"><p>Tja!</p><p></p><p>någon som planerar att dra ner till bad gastein i vinter och säsonga? vi är några stycken som funderar på att åka dit, var i st anton förra säsongen men vill testa något nytt nu...gör vi rätt att välja bad gastein då? vad säger ni?<img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p><p></p><p>hade varit trevligt med lite tips<img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p><p></p><p>danke!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="EmiliaSandra, post: 455084, member: 78131"] Tja! någon som planerar att dra ner till bad gastein i vinter och säsonga? vi är några stycken som funderar på att åka dit, var i st anton förra säsongen men vill testa något nytt nu...gör vi rätt att välja bad gastein då? vad säger ni?:) hade varit trevligt med lite tips:) danke! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Bad Gastein!
Tillbaka
Topp