Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Badgastein, boende?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Wedis" data-source="post: 63866" data-attributes="member: 37002"><p>Tjena alla glada snömänniskor! Ska ner till Badgastein i slutet på jan runt den 25, är det bestämt, har inget boende eller en riktigt bokad resa ännu men det löser sig. </p><p>Undrar om någon som ska dit/är där har en plats över någonstans där man får krascha ett par dagar - 1,5 månad.</p><p></p><p>P.s Tar med gitarr och andra trubadurtrick!</p><p></p><p>mail: wedfelt@hotmail.com</p><p>mob: 073-9749497</p><p></p><p>Ha det gutt i (off-)pisten!</p><p></p><p>/Johan</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Wedis, post: 63866, member: 37002"] Tjena alla glada snömänniskor! Ska ner till Badgastein i slutet på jan runt den 25, är det bestämt, har inget boende eller en riktigt bokad resa ännu men det löser sig. Undrar om någon som ska dit/är där har en plats över någonstans där man får krascha ett par dagar - 1,5 månad. P.s Tar med gitarr och andra trubadurtrick! mail: wedfelt@hotmail.com mob: 073-9749497 Ha det gutt i (off-)pisten! /Johan [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Badgastein, boende?
Tillbaka
Topp