Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
BadGastein lägenhet/jobb sökes
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="richie_wilke" data-source="post: 479017" data-attributes="member: 79324"><p>Kul grabbar att ni ska ner till härliga BG, den lilla dalen som jag nästan hittar i som i min egen bakficka.</p><p></p><p>Om ni vill bo bra (nära Stubnerkogel liften) så ska ni försöka få jobb på nått av STS ägda ställena Silverbullet, Gatz och hotellen. Inte helt lätt eftesom STS anställer mycket innan säsong men det kan dyka upp chanser. Ifall ni får anställning på nått av STS/Janus Gmbh ställena så bor ni riktigt bra.</p><p>Annars är det ett hett tips att söka direkt när ni kommer ner. om jag inte jobbade som guide utan var bummare skulle jag jobba på; Eden, Silverbullet, Mine, Giesela, Hofkeller (softaste tiderna, bra betalt), First Descent, Schober. och de hotell och gasthaus som ligger nära backen. Passa er för kina-huset!</p><p>Det som tycks ha hänt freric är att han glömt gå till Gemeinde - kommun huset vid kongressplatz och meddelat att han ska arbeta i österrike samt hur länge han tänkt att göra det (man är skyldig att uppge hur länge man stannar om man stannar mer än 3-4v)</p><p>Catch u on the flipside!</p><p></p><p>/Richie</p><p></p><p>Vi ses säkert på eden i vinter!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="richie_wilke, post: 479017, member: 79324"] Kul grabbar att ni ska ner till härliga BG, den lilla dalen som jag nästan hittar i som i min egen bakficka. Om ni vill bo bra (nära Stubnerkogel liften) så ska ni försöka få jobb på nått av STS ägda ställena Silverbullet, Gatz och hotellen. Inte helt lätt eftesom STS anställer mycket innan säsong men det kan dyka upp chanser. Ifall ni får anställning på nått av STS/Janus Gmbh ställena så bor ni riktigt bra. Annars är det ett hett tips att söka direkt när ni kommer ner. om jag inte jobbade som guide utan var bummare skulle jag jobba på; Eden, Silverbullet, Mine, Giesela, Hofkeller (softaste tiderna, bra betalt), First Descent, Schober. och de hotell och gasthaus som ligger nära backen. Passa er för kina-huset! Det som tycks ha hänt freric är att han glömt gå till Gemeinde - kommun huset vid kongressplatz och meddelat att han ska arbeta i österrike samt hur länge han tänkt att göra det (man är skyldig att uppge hur länge man stannar om man stannar mer än 3-4v) Catch u on the flipside! /Richie Vi ses säkert på eden i vinter! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
BadGastein lägenhet/jobb sökes
Tillbaka
Topp