Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Badgastein "Lättast o ta sej dit"
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Remoh" data-source="post: 209093" data-attributes="member: 51350"><p>När jag åkte ner förra året så köpte vi biljetter till tåget på flygplatsen. Det går pendeltåg/tunnelbana därifrån till Hauptbanhof i München typ var tjugonde minut.</p><p>Sen e de tåg mot Salzburg som gäller o antagligen får hon byta där till tåg som går mot Zagreb, sen e de bara o se till o hoppa av i BG :P </p><p></p><p><a href="http://www.munich-airport.de/EN/" target="_blank">http://www.munich-airport.de/EN/</a></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Remoh, post: 209093, member: 51350"] När jag åkte ner förra året så köpte vi biljetter till tåget på flygplatsen. Det går pendeltåg/tunnelbana därifrån till Hauptbanhof i München typ var tjugonde minut. Sen e de tåg mot Salzburg som gäller o antagligen får hon byta där till tåg som går mot Zagreb, sen e de bara o se till o hoppa av i BG :P [URL]http://www.munich-airport.de/EN/[/URL] [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Badgastein "Lättast o ta sej dit"
Tillbaka
Topp