Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Badgastein Milchof 1 ledig plats.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Sebastiannordenfelt" data-source="post: 1061403" data-attributes="member: 154381"><p>Hej! </p><p>Jag och 2 andra Killar från forumet (Apoy & McFly) har pratat ihop oss om att sticka till Bad Gastein. </p><p>Och vi har nu bestämt oss att det blir Milchhof, det är en 1-rummare med plats för 4 personer. Vi bor 600 meter från liften i centrum!</p><p></p><p>Det hade varit kanon om vi blev 1 till så att vi kan dela lägenheten på fyra! Hör av er till mig om du har så lite som något intresse! Skicka ett Pm eller ett meddelande på Facebook (Sebastian Nordenfelt)</p><p>Mvh Sebastian Nordenfelt</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Sebastiannordenfelt, post: 1061403, member: 154381"] Hej! Jag och 2 andra Killar från forumet (Apoy & McFly) har pratat ihop oss om att sticka till Bad Gastein. Och vi har nu bestämt oss att det blir Milchhof, det är en 1-rummare med plats för 4 personer. Vi bor 600 meter från liften i centrum! Det hade varit kanon om vi blev 1 till så att vi kan dela lägenheten på fyra! Hör av er till mig om du har så lite som något intresse! Skicka ett Pm eller ett meddelande på Facebook (Sebastian Nordenfelt) Mvh Sebastian Nordenfelt [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Badgastein Milchof 1 ledig plats.
Tillbaka
Topp