Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Badgastein och Zermatt - Hjälp!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Ogge93" data-source="post: 990446" data-attributes="member: 138295"><p>haha Ja skånska är jag väl rätt hyfsad på=) av det du säger så verkar det som BG passar mig mycket bättre. Man behöver ju inte åka på "kronjuvelen" första vintern i alperna. Så det enklaste för att fixa jobb i BG är att bara åka dit och se om man kan fixa ett svartjobb? Hur ska man då hitta en billig lägenhet att dela med nån, ska man först fixa ett boende på något vandrarhem och sedan hoppas att man träffar nån skön snubbe som har plats över? Kanske kan hitta nån här på freeride som redan har ett boende med plats över=) Tack för gjälpen förresten</p><p></p><p>Ps. Jag tar inte illa upp, vet att vi skåningar kan va svin haha</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Ogge93, post: 990446, member: 138295"] haha Ja skånska är jag väl rätt hyfsad på=) av det du säger så verkar det som BG passar mig mycket bättre. Man behöver ju inte åka på "kronjuvelen" första vintern i alperna. Så det enklaste för att fixa jobb i BG är att bara åka dit och se om man kan fixa ett svartjobb? Hur ska man då hitta en billig lägenhet att dela med nån, ska man först fixa ett boende på något vandrarhem och sedan hoppas att man träffar nån skön snubbe som har plats över? Kanske kan hitta nån här på freeride som redan har ett boende med plats över=) Tack för gjälpen förresten Ps. Jag tar inte illa upp, vet att vi skåningar kan va svin haha [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Badgastein och Zermatt - Hjälp!
Tillbaka
Topp