Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Badgastein, Österrike?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="SebGH" data-source="post: 1050625" data-attributes="member: 138647"><p>Återvänder till Bad Gastein vecka 8 i år då St:Anton blev för dyrt för min skrala studentbudget och har nästan bara goda saker att säga om byn och åkningen.</p><p></p><p>Klassisk österrikisk gemytlig stämning kombinerat med ett mycket bra nattliv gör byn till en fullträff i min ögon.</p><p></p><p>Beträffande åkningen så är det som</p><p> [USER=48199]@SebRingeby[/USER] säger: Sportgastein är väldigt bra med underbara välpistade pister och resten av delsystemen är väldigt trevliga men där blir uppkört fort (fast det blir det väl nästan över allt i de stora alporterna?) Finns för övrigt helt okej skogsåkning i delsystemen runt byn och när det snöat finns mycket lättillgänglig off pist (vilket i och för sig innebär att det blir uppkört relativt snabbt men men...)</p><p></p><p>Själv har jag aldrig säsongat, men skulle jag göra det skulle Bad Gastein definitivt vara en het kandidat.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="SebGH, post: 1050625, member: 138647"] Återvänder till Bad Gastein vecka 8 i år då St:Anton blev för dyrt för min skrala studentbudget och har nästan bara goda saker att säga om byn och åkningen. Klassisk österrikisk gemytlig stämning kombinerat med ett mycket bra nattliv gör byn till en fullträff i min ögon. Beträffande åkningen så är det som [USER=48199]@SebRingeby[/USER] säger: Sportgastein är väldigt bra med underbara välpistade pister och resten av delsystemen är väldigt trevliga men där blir uppkört fort (fast det blir det väl nästan över allt i de stora alporterna?) Finns för övrigt helt okej skogsåkning i delsystemen runt byn och när det snöat finns mycket lättillgänglig off pist (vilket i och för sig innebär att det blir uppkört relativt snabbt men men...) Själv har jag aldrig säsongat, men skulle jag göra det skulle Bad Gastein definitivt vara en het kandidat. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Badgastein, Österrike?
Tillbaka
Topp