Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Badgastein, Österrike?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="nilshusse" data-source="post: 1050781" data-attributes="member: 73414"><p>hejsan,</p><p></p><p>jag bor här sedan massa år tillbaka, (gammal gubbe..)</p><p></p><p>är sååå trött på dom som dissar pudret och offpisten här (I Bad Gastein), det finns hur mycket åkning som helst, jag hittar varje år nya repor att lägga "first tracks" på. och då ha jag alltid varit för lat för att hika/klättra/vandra. det har liksom inte behövts, tror säkert att totalt sett, så är det mer feta bergsidor och coola åk i st. Anton, chamonix m.m. men där är även konkuransen minst tiofaldig.</p><p>ibland läser jag om dom som gjort en säsong här och sedan dragit till whistler eller japan, där är "sååååå fett",</p><p>men dom har inte ens åkt dom bättre åken som vi har runt hörnet här nere.</p><p>ledsen om jag gnäller, men BG har blivit lita av ett "förstasäsongsställe" detta bidrar till den vänliga och "alla älskar alla" attityden som finns mellan säsongarna. </p><p>ang. fest så är det ju upp till den som dricker spriten, hur mycket som ska sväljas.. men om du vill parta så finns det många att parta ihop med..</p><p></p><p>mvh anders broman</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="nilshusse, post: 1050781, member: 73414"] hejsan, jag bor här sedan massa år tillbaka, (gammal gubbe..) är sååå trött på dom som dissar pudret och offpisten här (I Bad Gastein), det finns hur mycket åkning som helst, jag hittar varje år nya repor att lägga "first tracks" på. och då ha jag alltid varit för lat för att hika/klättra/vandra. det har liksom inte behövts, tror säkert att totalt sett, så är det mer feta bergsidor och coola åk i st. Anton, chamonix m.m. men där är även konkuransen minst tiofaldig. ibland läser jag om dom som gjort en säsong här och sedan dragit till whistler eller japan, där är "sååååå fett", men dom har inte ens åkt dom bättre åken som vi har runt hörnet här nere. ledsen om jag gnäller, men BG har blivit lita av ett "förstasäsongsställe" detta bidrar till den vänliga och "alla älskar alla" attityden som finns mellan säsongarna. ang. fest så är det ju upp till den som dricker spriten, hur mycket som ska sväljas.. men om du vill parta så finns det många att parta ihop med.. mvh anders broman [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Badgastein, Österrike?
Tillbaka
Topp