Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Badgastein/STS/Stanna
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="holm000" data-source="post: 483290" data-attributes="member: 68148"><p>Skrev inatt om sts, men dum som man är så hade man inte tittat före man bokat så nu verkar man ha gjort feta floppen i och med att man betalat 6k för utbildningen!</p><p></p><p>Åker förmodligen med på utbildningen men hoppas få jobb på annat sätt och stanna! Tänkte kolla om någon har planer på att göra det samma! Vore kul och slippa att bo ensam i början innan man hittat jobb och riktigt boende!</p><p></p><p>Första säsongen!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="holm000, post: 483290, member: 68148"] Skrev inatt om sts, men dum som man är så hade man inte tittat före man bokat så nu verkar man ha gjort feta floppen i och med att man betalat 6k för utbildningen! Åker förmodligen med på utbildningen men hoppas få jobb på annat sätt och stanna! Tänkte kolla om någon har planer på att göra det samma! Vore kul och slippa att bo ensam i början innan man hittat jobb och riktigt boende! Första säsongen! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Badgastein/STS/Stanna
Tillbaka
Topp