Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Badgastein
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Zindy" data-source="post: 52774" data-attributes="member: 15052"><p>Sök boende på Milchhof i bortre delen av byn.</p><p></p><p>www.kirroyal.at har en taxiavdelning. En av taxichaffisarna har ett hus med bummarlägenheter. Maila stället, fungerar på svenska, och ta reda på Askins telefonnummer. Säg bara inte att det var jag, för då får ni nog ingenting.. Jag står nog inte så högt i kurs hos den svenska frun efter arbetsbyte..</p><p></p><p>www.sponfeldner.at</p><p>De brukar hyra ut rum till bummare. Försiktigt med festandet på rummen bara eftersom det är ett hotell. Men det brukar alltid finnas andra ställen att festa på..</p><p></p><p>Söker ni jobb på Kinarestaurangen ovanför Hervis, så ordnar de boende åt er. Ev kan de kanske ordna boende ändå?</p><p></p><p>Haus Emma ägs av en svensk tjej. Hon hyr ut billigt i början av säsongen, innan hotellgästerna kommer.</p><p></p><p>När har ni tänkt åka?</p><p>Och hur?</p><p></p><p>Jag skulle nämligen inte ha någonting emot en biltur ned till BG i december.. Och då kanske jag kan hjälpa till ännu mer.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Zindy, post: 52774, member: 15052"] Sök boende på Milchhof i bortre delen av byn. www.kirroyal.at har en taxiavdelning. En av taxichaffisarna har ett hus med bummarlägenheter. Maila stället, fungerar på svenska, och ta reda på Askins telefonnummer. Säg bara inte att det var jag, för då får ni nog ingenting.. Jag står nog inte så högt i kurs hos den svenska frun efter arbetsbyte.. www.sponfeldner.at De brukar hyra ut rum till bummare. Försiktigt med festandet på rummen bara eftersom det är ett hotell. Men det brukar alltid finnas andra ställen att festa på.. Söker ni jobb på Kinarestaurangen ovanför Hervis, så ordnar de boende åt er. Ev kan de kanske ordna boende ändå? Haus Emma ägs av en svensk tjej. Hon hyr ut billigt i början av säsongen, innan hotellgästerna kommer. När har ni tänkt åka? Och hur? Jag skulle nämligen inte ha någonting emot en biltur ned till BG i december.. Och då kanske jag kan hjälpa till ännu mer. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Badgastein
Tillbaka
Topp