Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Badgastein
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Mans_Hilling" data-source="post: 140772" data-attributes="member: 14436"><p>Du får ingen rabatt för att du bor i BG, var ganska länge sedan man fick det.</p><p>Om jag inte minns fel (var fyra år sedan jag var där) kostar ett kontantkort ungefär 50 €, då får du ringa för typ halva, fast det är antagligen ändrat sedan dess. Kostar inte mer att ringa än vad det gjorde i sverige då. Har för mig att det finns ett bolag som heter Tango, sök på det på nätet och kolla...</p><p></p><p>Måns</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mans_Hilling, post: 140772, member: 14436"] Du får ingen rabatt för att du bor i BG, var ganska länge sedan man fick det. Om jag inte minns fel (var fyra år sedan jag var där) kostar ett kontantkort ungefär 50 €, då får du ringa för typ halva, fast det är antagligen ändrat sedan dess. Kostar inte mer att ringa än vad det gjorde i sverige då. Har för mig att det finns ett bolag som heter Tango, sök på det på nätet och kolla... Måns [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Badgastein
Tillbaka
Topp