Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Bagage på flyget..
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MrLayer" data-source="post: 260903"><p>Detta var precis det jag letade efter. Men, är fortfarande lite fundersam över ett par saker!</p><p></p><p>Jag har försökt ringa lufthansa idag, men efter 30 minuter tele.kö gav jag upp! </p><p>Vad extra kostar det om man tar med sig skidor? läste något om 40 euro, men vet inte om detta stämmer...</p><p>Jag vet att man får ta med 2x23 kilo + handbagage. Men, om jag tar med mig skidor, kostar detta extra om mina 2 väskor + skidfodralet väger under 46 kilo? (det är ju trots allt 3 väskor). Och om man lägger i 2 par skidor och de kollar, vad kan de göra? det enda är väl att lägga på en avgift va!? (tänkte eftersom man endast får ha ett par skidor med sig)</p><p>Man skulle ju kunna, som någon nämner ovan, ta en väska + skidfodralet som väska nummer 2. Men jag behöver liksom 2 väskor + skidfodralet. </p><p></p><p>Vet nämligen inte om jag ska ta med skidorna hemmifrån, ska ändå köpa ett par nya i whistler.. Men om jag gör blir det ju att ta hem 2 par skidor på vägen hem...</p><p></p><p>/Niclas</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MrLayer, post: 260903"] Detta var precis det jag letade efter. Men, är fortfarande lite fundersam över ett par saker! Jag har försökt ringa lufthansa idag, men efter 30 minuter tele.kö gav jag upp! Vad extra kostar det om man tar med sig skidor? läste något om 40 euro, men vet inte om detta stämmer... Jag vet att man får ta med 2x23 kilo + handbagage. Men, om jag tar med mig skidor, kostar detta extra om mina 2 väskor + skidfodralet väger under 46 kilo? (det är ju trots allt 3 väskor). Och om man lägger i 2 par skidor och de kollar, vad kan de göra? det enda är väl att lägga på en avgift va!? (tänkte eftersom man endast får ha ett par skidor med sig) Man skulle ju kunna, som någon nämner ovan, ta en väska + skidfodralet som väska nummer 2. Men jag behöver liksom 2 väskor + skidfodralet. Vet nämligen inte om jag ska ta med skidorna hemmifrån, ska ändå köpa ett par nya i whistler.. Men om jag gör blir det ju att ta hem 2 par skidor på vägen hem... /Niclas [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Bagage på flyget..
Tillbaka
Topp