Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Bagage till en bummare?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Wezi" data-source="post: 392548" data-attributes="member: 45749"><p>Hej alla tidigare bummare!</p><p>Jag ska bege mig ner till geneve i övermorgon med några kompisar och ringde precis SAS för att kolla hur mycket skidutrsutningen fick väga. Då sa dom att man betalar 150 kr extra för att få ta med sig skidutrustning men sen får detta inte väga mer än 20 kg tillsammans med sin övriga packning, jag har nu provpackat skidutrsutningen och bara den väger 23 kg, alltså redan 3 kg övervikt!!</p><p></p><p>Är det någon som har någon smart lösning på det här problemet? Har funderat lite på att skicka ner det med gods eller liknande men samtidigt vill man ju ha sina saker direkt när man kommer ner, kanske man skulle göra det på hemvägen istället när man inte är så beroende av att få skidgrejerna fort?</p><p></p><p>Alla tips är välkomna!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Wezi, post: 392548, member: 45749"] Hej alla tidigare bummare! Jag ska bege mig ner till geneve i övermorgon med några kompisar och ringde precis SAS för att kolla hur mycket skidutrsutningen fick väga. Då sa dom att man betalar 150 kr extra för att få ta med sig skidutrustning men sen får detta inte väga mer än 20 kg tillsammans med sin övriga packning, jag har nu provpackat skidutrsutningen och bara den väger 23 kg, alltså redan 3 kg övervikt!! Är det någon som har någon smart lösning på det här problemet? Har funderat lite på att skicka ner det med gods eller liknande men samtidigt vill man ju ha sina saker direkt när man kommer ner, kanske man skulle göra det på hemvägen istället när man inte är så beroende av att få skidgrejerna fort? Alla tips är välkomna! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Bagage till en bummare?
Tillbaka
Topp