Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Mode
Baggy diss tråden
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Kgis" data-source="post: 552804" data-attributes="member: 63920"><p>Vilken jävla diskussion det här är, inse att ingen kommer att ändra klädstil för att någon på internet inte gillar vad den personen har på sig. Jag säger det igen, den här diskussionen kommer inte att komma någon vart innan någon kan lägga fram ett giltigt argument för att stora/tighta/färgglada kläder är fula/snygga/coola eller whatever, d.v.s aldrig.</p><p></p><p>Visst, alla får tycka det dom vill, men inse att <strong>INGEN BRYR SIG</strong> om du inte gillar stora eller små kläder eller vad du nu inte gillar.</p><p></p><p>Det här är en totalt meningslös diskussion som bara leder till någon slags pajkastning, när någon kan lägga fram ett giltigt argument för att en speciell sorts kläder är snygga eller fula är jag beredd att betala den personen 1000 kronor.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Kgis, post: 552804, member: 63920"] Vilken jävla diskussion det här är, inse att ingen kommer att ändra klädstil för att någon på internet inte gillar vad den personen har på sig. Jag säger det igen, den här diskussionen kommer inte att komma någon vart innan någon kan lägga fram ett giltigt argument för att stora/tighta/färgglada kläder är fula/snygga/coola eller whatever, d.v.s aldrig. Visst, alla får tycka det dom vill, men inse att [b]INGEN BRYR SIG[/b] om du inte gillar stora eller små kläder eller vad du nu inte gillar. Det här är en totalt meningslös diskussion som bara leder till någon slags pajkastning, när någon kan lägga fram ett giltigt argument för att en speciell sorts kläder är snygga eller fula är jag beredd att betala den personen 1000 kronor. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Mode
Baggy diss tråden
Tillbaka
Topp