Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Bakåtvikt snowboard!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="magnusericsson" data-source="post: 994719" data-attributes="member: 90666"><p>Det känns som det är av ren ovana. </p><p>Jag vet att många nybörjare får bakåtvikt, men vet inte varför! :P</p><p>Det enda tips jag har är att prova att ha vikten helt centrerad.</p><p></p><p>Till stancen så blir det såklart enklare ju bredare du står.</p><p>Det finns en grundstance som jag körde med och som man brukar ställa in brädor på skiduthyrning och liknande, den lyder +15/0 Det är en såkallad flat stance, du kör med en duck stance, även om det inte är extrem. Tror dock inte att respektive stance har någon jättestor fördel. </p><p>Prova dig fram och hoppas att jag var till någon sorts hjälp!</p><p>Jag vet även att det finns en tråd här på forumet om just stance och liknande. Dock har jag varken tid eller ork till att leta upp den nu,.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="magnusericsson, post: 994719, member: 90666"] Det känns som det är av ren ovana. Jag vet att många nybörjare får bakåtvikt, men vet inte varför! :P Det enda tips jag har är att prova att ha vikten helt centrerad. Till stancen så blir det såklart enklare ju bredare du står. Det finns en grundstance som jag körde med och som man brukar ställa in brädor på skiduthyrning och liknande, den lyder +15/0 Det är en såkallad flat stance, du kör med en duck stance, även om det inte är extrem. Tror dock inte att respektive stance har någon jättestor fördel. Prova dig fram och hoppas att jag var till någon sorts hjälp! Jag vet även att det finns en tråd här på forumet om just stance och liknande. Dock har jag varken tid eller ork till att leta upp den nu,. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Bakåtvikt snowboard!
Tillbaka
Topp